lørdag den 16. juni 2012

Shanghai

I sidste uge brugte jeg mine 3 familiedage på at besøge min veninde Anna i Shanghai. Jeg havde en fantastisk tog-tur nedaf, hvor jeg for første gang så rismarker og folk med kineserhatte :) I stedet for at skrive en masse, får i lidt af billederne i stedet

Shanghai skyline, set fra "The Bund"
 
Golden Dragons Temple
Mor og barn i bod ved Tianzifang


Tianzifang
  
Yuyuan gardens

Bryllupsmarket i en af Shanghai's parker. Har man ikke selv fundet en mand inden 25års alderen, hjælper forældrerne gerne til, på sedlerne oplyses køn, navn, alder, vægt, uddannelse, job og indtægt

 
Dagstur til Suzhou
 
"In heaven there is paradis, on earth Suzhou and Hanzhou" 
 
Have i Souzhou
Mere have...

Hyggelig bro i haven
Black river
 
 
Dagtur til Zhujiajiao - Kina's Venedig
 
Gondoltur i den gamle by
 
Vaskekone
 
Fangsheng Qiao (bro)
En velfortjent lur i toget efter en herlig tur til Shanghai
  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar